Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

«Το Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο» του Πιερ Πάολο Παζολίνι


" Το Ευαγγέλιο μου έβαζε το εξής πρόβλημα: δεν μπορούσα να το εξιστορήσω σαν ένα κλασικό αφήγημα, γιατί δεν είμαι πιστός, αλλά άθεος. Από την άλλη ήθελα να διηγηθώ την ιστορία του Χριστού, Υιού του Θεού. Έπρεπε λοιπόν να διηγηθώ μια ιστορία στην οποία δεν πίστευα. Δεν μπορούσε λοιπόν να είμαι εγώ εκείνος που εξιστορεί. Έτσι χωρίς να το θέλω οδηγήθηκα στην ανατροπή, όλης μου της κινηματογραφικής τεχνικής και γεννήθηκε αυτό το μάγμα ύφους, που είναι χαρακτηριστικό του κινηματογράφου της ποίησης. Γιατί για να μπορέσω να εξιστορήσω το Ευαγγέλιο, έπρεπε να βυθιστώ στην ψυχή ενός που πιστεύει. "
Πιέρ Πάολο Παζολίνι

AUDIO/ VIDEO
SOMETIMES I FEEL LIKE A MOTHERLESS CHILD - ODETTA'S SONG 

Διαβάστε περισσότερα στο blog
TVXS - TV Χωρίς Σύνορα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου