Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

ΥΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΚΕΡΙΩΝ - ΕΛΕΝΗ ΣΕΡΓΙΟΥ

... όταν το σκοτάδι ρουφήξει λαίμαργα 
και την τελευταία σου διέξοδο
τότε θα λάμψουν χιλιάδες αστέρια υπό το φως των κεριών ...
ΥΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΚΕΡΙΩΝ

Σημείο αναφοράς αυτό που είπε ο Τζέφερσον
<<...Aυτός που ανάβει το κερί του από το δικό μου
παίρνει φως δίχως να αφήνει εμένα στο σκοτάδι.>>
Έτσι μπήκα στον κόσμο της ποίησης ...
Το φως σου - αυτό που διαχέεται απ΄ τα ποιήματα σου -
μου επέτρεψε να φωτίσω τα προϊόντα της φαντασίας μου
και να τα δουν οι αναγνώστες μου
έστω κι αν αυτοί είναι διψήφιος αριθμός.
Μπορεί μια μέρα το βιβλίο μου
να φτάσει στο κατώφλι του σπιτιού σου 
σαν εφημερίδα.
Και μπορεί να το διαβάσεις και να νοιώσεις υπερήφανος
που το δικό σου κερί έδωσε φως και στο δικό μου.
Ή μπορεί να βρει μια θέση στη βιβλιοθήκη σου.
Ή να χρησιμοποιήσεις τις σελίδες του για να τυλίξεις κάτι.
Ή να το δώσεις στα παιδιά σου να παίξουν
κάνοντάς το χαρτοπόλεμο π.χ.
Όταν όμως τα μεσάνυχτα σε τυλίξουν με τα πέπλα τους
όταν το σκοτάδι ρουφήξει λαίμαργα 
και την τελευταία σου διέξοδο
τότε θα λάμψουν χιλιάδες αστέρια υπό το φως των κεριών
και δεν θα μπορείς να ξεχωρίσεις το δικό μου απ το δικό σου.

Ελένη Σεργίου 
<< Δεν έχεις τον Θεό σου>>
Ελευθερουδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου